‘‘ Yavuz KAYAG ’’ || 16 Temmuz 2015 Perşembe
2009 senesinden bu yana belki 5-6 kez kısa ya da uzun vadeli ailecek konakladık. Tamamen aile oteli, sessiz sakin huzurlu bir ortam arayanlara. Özellikle sabah kahvaltısı çok iyi.
‘‘ emine ünlü ’’ || 12 Temmuz 2015 Pazar
selam
‘‘ Fatma Gülay Uçan ’’ || 13 Haziran 2015 Cumartesi
Annemle bu hafta üç gün tesisinizde konakladık. Yetkili ve çalışanları yürekten kutlarım. Her kesim ve ülkeden insana hizmet veriyorlar, herkese yetişiyorlar, üstelik bunu zarafet ve sabırla, gecikmeden yapıyorlar. Ama lütfen, bir de asansör düşünün gereksinim duyanlar için.. Yeniden konaklama dileklerimle, saygılar.
‘‘ hülya veysel güngör ’’ || 10 Haziran 2015 Çarşamba
Eşimle beraber geçen yaz 5 gün kaldık ve her şey çok güzeldi. Özellikle sabah kahvaltısı mükemmeldi. Sabah kuş sesleri ve sus sesleriyle uyanıyorsunuz. Tatil için tavsiye ederim:))
‘‘ Muzaffer Yakıcı ’’ || 21 Mayıs 2015 Perşembe
ben ve ailem otelinizde 2 gün kaldık. samimiyetle yazıyorum ki herşey mükemmeldi. odalar temiz, çevre süper, kahvaltı mükemmel, çalışanlar olağanüstü ilgiliydi. arkadaşlarımıza da tavsiye ettik. herşey için teşekkür ederiz.
‘‘ CİHAN ÖZER ’’ || 05 Mayıs 2015 Salı
herşey mükemmeldi. Süper bir aile ortamı kimse kimseye karışmıyor gerçekten çok güzeldi ve huzur doluydu. verdiğimiz paraya değdi. sabah kahvaltısı ve o eşsiz su sesı yaşanmaya değerdi. teşekkürler...
‘‘ ÖZGÜR POLAT ’’ || 08 Nisan 2015 Çarşamba
2012 senesinde gitmiştik eşimle 2 günlüğüne gitik 7 gün kaldık sebebi ise cok güzel cok sakin ve huzur verici bir ortam olduğu için herşey çok güzeldi 2015 mayıs ayında inşallah gine ordayım HERŞEY İÇİN ÇOK ÇOK TEŞEKÜRLER
‘‘ ahmet bulungiray ’’ || 09 Aralık 2014 Salı
herşey çok güzel yorumlardanda anlaşılıyor emeğinize sağlık peki merak ediyorum kışları nasıl ocak subat gibi kar oluyormu saygılar...
‘‘ Ali Başpınar ’’ || 07 Aralık 2014 Pazar
Çok güzel.
‘‘ SİNAN ARAZ ’’ || 26 Mayıs 2014 Pazartesi
Otelinize 20.05.2014 tarihinde geldik eşimle konaklamaya çok memnun kaldık arkadaşlar bizimle direk ilgilendiler teşekkür ediyorum kendilerine özellikle receptiondaki Sinan bey bir dediğimizi iki etmedi burdan da kendisine teşekkür ediyorum...
‘‘ Emin ’’ || 09 Nisan 2014 Çarşamba
Çok güzel yer...
‘‘ Hüseyin nesrin çiftti ’’ || 01.01.2014
oraya cok gelmek ıstıyoruz ama gelemıyoruz neden dıye soracak olursanız paramız yok olsa kesın gelıdım hanımın ibrahim beye slmmı var kaffatınızı merak edıyoruz
‘‘ senev yılmazz ’’ || 01.01.2014
bız sızı sonradan kesfetmemıze ragmen son ıkı ay ıcınde ıkı defa konakladık ve esımle bır karar aldık ayda bır defa mutlaka gelıp ıkı gunde olsa kalmak ıcın
‘‘ Sinan CAN ’’ || 29.12.2013
iki sene önce gelmiştim. çok otantık bir ortamda kalmak huzur ve esenlikle uyanmak gibi yoktu. hala anlata anlata bitiremiyorum çevreme ama yine en kısa zaman da gelecem buraya.
‘‘ ibrahim kendibaşına ’’ || 17.12.2013
yerinizi tesadüfen gördüm. en kısa zamanda geleceğiz.inşallah fiatlar makuldur.
‘‘ Tekin Rotasız ’’ ||
Sitenizi çok beğendik. Hayırlı olsun.
‘‘ hakan demir ’’ ||
erşey çok güzel personeliniz müsterilere karsı cok sıcak evimde gibi hissettim hersey mükemmel çok teşekkürler gerçekten yeşil cennet
‘‘ Ömer Korkmaz ’’ ||
İlgi ve hizmetiniz için teşekkürler, gerçekten herkesin gelip görmesi gereken bir yer! :)
‘‘ Kadri TİK ’’ ||
Yıllardır Maşukiye'de Yazıcılar otelda kalırım. son derece memnunum. harika bir hizmet, kesinlikle azalmayan her yıl daha da artan bir kalite, müş...
‘‘ irfan sunercan ’’ ||
gece kaldık çok güzeldi sessiz sakin yer nezih bir ortam herkse tavsiye edebilirim sadece hamam olsa dört dörtlük olacak personele tşk
‘‘ fevzi seçilmiş ’’ ||
bir gece konaklama fırsatımız oldu sessiz doğa ile başbaşa harika otantik bir otel. kahvaltısı çok güzeldi
‘‘ Burcu Kantan ’’ ||
Günlük hayata ara vermek için ideal bir yer. Yalnız şehre geri dönmek istemiyorsunuz kötü olan tek şey o :) sabah şelale sesiyle uyanmak da cabası
‘‘ NAHİDE ERGİN ’’ ||
Ormanın içindeki eşsiz doğasıyla, şelalesiyle, tamamiyle ahşap odaları ile gerçekten mükemmel bir oteldi. Resepsiyonistin güleryüzlü karşılamasında...
‘‘ ercan uslu ’’ ||
5gün kaldik esim 2cocugum annem ve kayinvalidemle.keske kalmaz olaydik.cok pismaniz.halan unutamadik özlemekteyiz.insaAllah seneye yine buradayim :) ...
‘‘ seval ekrem ’’ ||
okul müdürü bizi bu restauranta getirdi.her şey çok güzeldi.siteside öyle!!!
‘‘ DİDEM BOZKURT ’’ ||
BUGÜN TESİSİNİZ DE SÜPER BİRGÜN GEÇİRDİK HER ŞEY İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ.YİNE GELMEK DİLEĞİYLE:)
‘‘ recep kumru ’’ ||
TESİSİNİZDE 2 GÜN KALDIK AİLECEK COK MÜKEMMEL ÖTESİ BİR YER SADECE BAZI UFAK TEFEK EKSİKLİKLR VAR ODALARDA VEYA KORİDORLARDA SU SEBİLİ OLSA DAHA DA İ...
‘‘ tuncay ’’ ||
mrb siteniz cok güzel mekanınız daha güzel cok doğal bi mekan olmuş
‘‘ ABDULLAH KAYA ’’ ||
GEREK İŞLETME OLARAK GEREKSE MEVKİ OLARAK BULUNMAZ GÜZELLİKTE BİR YER... BENCE MÜTEVAZİ AİLE YAŞAMINA SAHİP OLAN ARKADAŞLAR KESİNLİKLE GELMELİLER MÜKE...
‘‘ AHMET YAMAN ’’ ||
Otelinizde 3 gece konakladık. A dan Z ye herşey mükemmeldi, evimde gibi hissettim, aile için bire bir, sessizlik kafa dinlemeye birebir, kahvaltı bi h...
‘‘ mehtap sofu ’’ ||
geçen sene 2 gece konaklamıştık eşimle tadı damağımda kaldı inanlmaz rahatladık sakin sessiz kuş sesleriyle uyanılan bir yer mükemmel 2 hafta sonra yi...
‘‘ hanife kuşçul ’’ ||
otelinizde 1 gece kaldık mükemmel bir kadroya sahip ferah temiz ve aileçek huzur dolu bir gün geçirdik çokkk teşekkürler ::::::::::::::)
‘‘ FİLİZZZ ’’ ||
Yıllardan sonra tekrar Maşukiye'ye gelip sizin mekanınızda yemek yemek ve azda olsa güzel vakit geçirmek süperdi herşey için teşekkürler..
‘‘ Korkmaz Gürek ’’ ||
Eşimin ısrarı ile iki kez gittik.. Çok beğendik. Yeğenimize düğün hediyei 1 hafta konaklama hediye etmiştik. çok memnun kalmışlar. Bizi mahçup eetm...
‘‘ kadir ’’ ||
kesinlikle kahvaltısını denemelisiniz :)
‘‘ NİHAT NAZLI BENER CIFTTİ ’’ ||
otelınızde muhteşem 5gun gecırdık başta şef ıbrahım bey olmakuzere tum calışanlara cok cok teşk ederız inşallah seneye goruşmek uzere sım
‘‘ yusuf koçyiğit ’’ ||
otelinizde iki gün kaldık,çok memnun kaldık,çalışanlar çok güleryüzlü ve yardımsever,kahvaltılar ve yemekler çok güzel en kısa zamanda tekrar gelmeyi ...